2011-01-26

Idag har jag varit riktigt duktig! Har tagit tag i pluggandet, och vet ni? De är ju för fasiken riktigt intressant! Helt otroligt.. :D Har blivit riktigt inspererad utav den här kursen litteratur! Det bådar gott inför tentan! :)

Kovu där emot är inte lika glad på mig. Han ligger och knyr vid dörren hela tiden.. Antar att det är löptikar i grannskapet.. =/ Inget roligt för honom eller mig! Nu är det dragkamp när vi är ute o går =/

Vet ni? Jag somnade i soffan förrut när jag kommit in från morgonpromenaden med hunden :/ haha.. Jätte skönt var det verkligen! Sov hela 1 timma.. :) Super duper skönt! Kan verkligen rekomenderas.. hihi!

Var det fler än jag som tittade på premiären
för Sofias änglar och den hemlige miljonären igår? Jag tyckte nog iaf att dom var bra! Men jag vet inte, tror jag hade förväntat mig något annat av Sofias änglar, de va bra men de uppfyllde som inte mina förväntningar dock.. :) Den hemlige miljonären va ju bra med! Roligt när man kan få ge utsatta människor pengar och bidra med lite hjälp! Good for hiM!! :D Men de är nog inget av dom som man kommer att följa sådär intensivt, iaf inte jag! Jag läääängtar tills min älsklingsserie börjar igen: Vampier diaries! I just looooove it!! :)



Ikväll väntas sällskap av Anna o Jögga! Ska bli trevligt. Lånade bilden av kära Anna eftersom jag inte hade någon bild här på den bärbara ;)



Goodbye! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade