2011-01-25

FyndaT PÅ Reeaaa!

Idag har jag varit i skolan.. Som tur var hade vi grupparbete på förmiddagen för när föreläsningen skulle börjar kl 13.15 fick vi reda på att den va inställd.. Gilla den?! Hmm NOOOT! Tur man inte suttit och åkt hela vägen till Örebro och sen fått veta att föreläsningen är inställd.. Men min klassis Sara tyckte att vi skulle åka till en affär som ligger på vägen mot K-holm för att det var rea där :) Vilket vi passade på att göra då vi inte hade något speciellt för oss! Fyndade 2 stora lila ljustakar (som ska bli vita) och två dixie ljuslyktor... Allt detta för under 100:- !! Det där emot GILLAS! :) Det blev även ett stop på Lithells.. :D Där går det alltid att fynda mat till riktigt billiga priser :) När man ändå åker förbi kan man lika gärna stanna någon gång då och då! ;) Prefa!

Under kvällen har jag redan hunnit med att påbörja projektet med de nya ljusstakarna :D Dom kommer bli riktigt fina!! ;) Har också troligtvis slutfört det andra projektet med ljusstaken som gubben lämnade kvar! :D En sista koll bara innan jag publicerar resultatet ;)

Här är lite bilder på ljusstakarna innan förvandlingen.. :D


Gubbens ljusstake


Fynd x2 ..

Mysiga ljuslyktor! Också fynd..


Ikväll är det prämiär för Sofias änglar och den hemlige miljonären!! :D Kul med lite nya serier!! Blir spännande att se om Sofias änglar är lika sorgligt som radiopratarna fick det att låta som imorse på väg till Örebro! :/ Isf sitter man nog o gråter en skvätt ikväll om jag känner mig själv rätt! ;)

Nu är brasan tänd och det sprakar.. Mysigt är det!!  Nu blir det soffhäng med pöjken min!! <3


2 kommentarer:

  1. Tack/ Della


    Ja skärpning på oss!!! Är praktiken slut nu? Hur mycket går du i skolan?

    SvaraRadera
  2. Ja nu är praktiken slut.. Både skönt och lite sorgligt :) Men nu slipper jag ju jobba heltid iaf! Skönt!! Tiderna i skolan är väldigt varierande.. Inte så mycket obligatoriskt, men mer grupparbete som inte är inplanerat :) Men ska vi försöka få till en dag nästa vecka? Vi vill ju gärna titta till huset också ;) Kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade