2011-01-12

Onsdag..

Veckorna går ju sjuuuukt fort! Redan onsdag.,. Helt otroligt! Bara två dagar kvar på praktiken.. Kommer faktiskt bli lite sorgligt att sluta.. :( Nu har jag iaf fått avsluta mina ärenden som jag haft.. Det känns också lite skumt, jag har ju ändå kommit dem ganska nära! :) Men jag litar på att min handledare tar han om dom efter det att jag slutat ;) Ska nog baka något gott att bjuda på som avslutningsfika. ! Då blir dom nog glada.. O jag som har lovat mig själv att bli lite nyttigare år 2011! Men det är väl OK att äta lite gott när det är sista dagen? :)

Imorgon ska jag faktiskt gå på BIO, det var inte igår! :)
Det blir Narnia 3 - Skeppet!
Ska bli kul att se den och inte nog med det så blir det i 3D!! :) Jag har faktiskt aldrig gått och sett en film i 3D förrut. Ska bli riktigt kul! Har hört att det ska vara grymt! Det återstår att se..


Nu tände visst min älskling en brasa! Guuuu va mysigt det är när brasan sprakar! Det är nog det bästa med huset måste jag nog säga.. Helt underbart! Efter ca 2-3 timmar efter vi startat en brasa har undervåningen gått upp 2-3 grader! :) Det måste ju vara sjuuukt bra! Vi är super nöjda!

Ännntligeeen har vi hittat en hörn TV-bänk som passar!! Det har varit hur svårt som helst för oss att hitta en hörn TV-bänk.. Det säljs ju typ inte längre.. Det finns iaf väldigt få ställen som gör det! IKEA is tha shiiiit! :D
Vi hade sett den hör TV-bänken i katalogen men tagit för givet att den var för liten, men icke sa Nicke! :) Den passade ju utmärkt!! Sakta men säkert händer det saker i huset.. Det går frammåt som jag brukar säga!

Nicke har varit suuper duktig och byggt ett element skydd till elementet som vi har i hallen! Vi har ju en ganska liten hall och det är bra med en avlastningsplats - där man kan lägga nycklar osv .. :) Hatthyllan börjar också ta form, inte helt klart men snart så! Bilder på allt detta kommer!!

Min sambo han är duktig han <3 Nu ska jag gå o pussa påån!

Puss o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade