2011-01-17

Härliga sol!!

Äntligen tittar solen fram .. Som jag har längtat! Har varit lite grått och trist nu dom senaste dagarna.. :/ Men nu så! Kanske lite tidigt att önska sig vårkänslor, men jag kan inte hjälpat!! =) Nu får gärna våren komma! Läste i tidningen tror jag det var att dom hade hittat snödroppar på Gotland! Så våren är kanske inte så långt borta som man tror!!
Underbar syn!!

Nu har vi äntligen varit och hälsat på morstes älskling Edvin! =) Så himla underbar!! Han låg hos min hela kvällen och jag tror närmare bestämt att han trivdes ganska så bra! Tog hur gullig kort som helst när han ligger i mitt knä, precis som en lite grodunge!! =) Tyvärr hade vi ju inte kameran med oss så de fick bli mobilen! Men jag ska försöka hitta sladden så man kan ladda in bilderna! Hittar jag den lägger jag upp bilderna snart.. =)

I helgen har vi inte gjort så jätte mycket! Fredagen bestod av mys med lille Edvin med fam! Lördagen blev en riktig städdag - Vi var även nere i torstorp på en fika! Sen lite hemma mys på kvällen! Söndagen betod av 12 timmas jobb!

Måndag - LEDIG!! Guuu va skönt! Idag ska jag byta gardiner i vardagsrummet .. Gardinerna i köket får jag visst vänta längre med! Denna eviga väntan på mitt paket !! Har väntat länge nu, nu får det komma! =) Har beställt gardiner till köket på http://www.textilonnet.se/ .. Ska bli så kul att få sätta upp dom!!

Handling står även på listan för dagen.. Det liksom ekar i kylen! =) haha.. Ska nog göra egen musli också! =) Vi får se vad som hinns och orks med!! =)

Ha en bra dag allihopa!! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade