2011-01-10

Isgata!!

Idag när jag skulle traska iväg till praktiken som alla andra dagar så var det ju isgata ut! Tog typ dubbelt så lång tid att ta sig till centrum som det brukar!!.. Halkade till flera gånger, men som tur var ramlade jag inte.. Snälla snön kom tbx! Gillar verkligen inte is och slask!! =( Imorgon bär det av mot Örebro för terminens avslutande seminarium.. Ska bli kul att få träffa alla klassisar igen! Var inte igår.. Bävar inför bilresan dit bara.. phuu! Tur jag har en kompis att samåka med .. =)

Det är väl så här det kommer att se ut om man känner "Örebrovägen" rätt!!


Snart dags att bege sig ut med det lilla djuret! Han vill nog gå ut och kasta lite pinne och aktivera sig lite efter en hel dag inne.. Jag tror dock att han har det ganska bra här hemma på dagarna! Tänk er själva.. Ligga hemma hela dagarna och bara slappa!! =) Det var inte riktigt igår man gjorde det! Tycker alltid att det är något som ska göras på eftermiddagarna nu för tiden.. Inte riktigt van att "jobba" på heltid som praktiken är.. På så vis ska det faktiskt bli skönt att komma tillbaka till skolan och inte behöva köra på heltid! Passar mig utmärkt att ha några dagar ledigt i veckan! Man hinner ju med så mycket mer..
Mammas älskling!

 
Kan inte sluta tänka på att jag blivit moster!! Heelt magiskt. Lilla söta Edvin... 
Ännu en gång ett STOOOOORT GRATTIS till syster yster & hennes Nicke! <3



Tack o hej!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade