2011-01-27

Idag har jag kört en heldag i skolan. Två föreläsningar som handlade om barn och familj, separation och familjehem. Väldigt intressanta kan jag säga! Jag har äntligen fått lite känsla för skolan igen.. :D Känns toppen bra!!

Jag hade tänkt att jag skulle fortsatt med mina projekt ikväll, men jag tar nog en kopp varm choklad istället :D Muuuuuummms!! Premiär av Svensk Maffia ikväll, det ska vi se! Nicke har paxat Tvn så jag får offra mig och titta påt.. :D Men ska jag vara ärlig så ska de bli lite intressant o se vad vi har för gangsters i Sverige ;)

Imorgon är det Fredag!!! Skööööönt med helg. Vi ska försöka hinna med lite renovering i helgen! Det är segt att komma igång men när man väl är igång så går det ju kanon bra och fort!! =) Både jag och Nicke kan behöva en spark i arslet ibland =) Men nu jäklar!! Pepp...

Ne nu ska jag värma mig en kopP!! =) Ha de gott./M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade