2011-01-09

Dags att börja blogga kanske?

Hej på er alla glada!!

Då var det kanske dags att försöka sig på de här med att blogga =)
Vi får väl se hur det kommer att gå.. Jag ska försöka att hålla andan uppe och blogga ganska så regelbundet.! Men som med allt annat så är man jätte duktig i början och sedan blir det sämre och sämre!! :) Men nytt år och nya möjligheter! Eller hur!?

Jag har blivit mooosteer till en liten sötnos som kom den 6/1-2011!! Lilla Edvin är hur sööt som helst, man smälter! Ska bli så kul att få träffa honom och gosa lite.! Bäst att passa på.. Tiden går alldeles för fort! <3
Bild på mosters älskling kommer så fort jag laddat in dom på datorn! =)

Det får bli ett kort första inlägg, dags för bingen! =) Är riktigt trötter.. Fredag var vi i Mjölby o hälsa på mamma! I Lördags var det kalas för svärfar - mycket trevligt! Och idag har jag städat bort julen!! Det är jätte mysigt när man tar fram alla julsaker men det är ändå gryyymt skönt att få bort det också! =)

Men guuu va fort helgen går.. Käns inte som att man hinner med något! Men det är tur att veckorna går minst lika fort.. Nu är det bara 1 vecka kvar för mig på min praktik.! Sen drar skolan igång igen! Då var det dags att börja pendla igen.. uuuuscch! Kan inte säga att jag längtar precis!!

Nää, nu får de vara bra!!

Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade