2011-09-08

Ut i svampskogen..

Vilken underbar dag vi fick idag! :) Hääärligt. Dagen har gått åt att plugga! Blev iaf en maskin tvättad.. =/ Inte godkänt! Får ta igen det i helgen..

När Nicke kommer hem, plockar vi upp Jörgen så bär de av mot svampskogen! Förhoppningsvis kommer vi hem med en maaasssaaa svamp! :) Förra gången jag va ute och plockade svamp tog jag ca 10 fästingar på Kovu!! Bläääää .. :( Hoppas på att de blir färre idag, eller inga alls!

Ikväll ärreee robinson!.. Så jäkla bra!! :) Skönt att dom tar tag i alla idioter som får för sig att man ska åka hem..!!! Så jäkla dåligt, de är ju hur många som helst som söker.. Man kan ju inte tro att det är enkelt, att vara med i robinson! "Jag saknar mina barn" Ja det förstår man väl att man kommer att sakna sina barn, men det borde man ha tänkt på innan man valde att åka!! Spännande att se om dom åker hem ikväll och låter laget får ta straffet!!??

Jag ska nog överaska med lite kaffe och smörgås under svampplockningen idag! :)
Dags att sätta igång !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade