2011-09-02

2011-09-02

Det är redan andra September, de är ju heeelt otroligt vad fort tiden går! Edvin (min gudson) blir hela 8 månader och Jack blir en månad nästa vecka! =/ Lite skrämmande att de går så fort, man hinner ju inte alls med på det sättet som man skulle önska!!

Igår fm var jag och Linda.L ute i skogen och tänkte att vi skulle plocka lite svamp! Vi skulle försöka oss på att hitta nya svamp ställen, men icke!! Kom hem med ca 15 stycken! :( Verkligen otur! Men Kovu var glad som hade fått vara med, vi va ju ute i ca 4 timmar! Och vi fick ju umgås lite också det var ju egentligen huvudsaken! :) Trevligt var det, trots otur!

Em igår bestod av städning, handling och lite bakluckeloppis med Anna! Vi fyndade en hel del! :) Jag inhandlade en ring, en liten bricka, en avlång glasskål (eller vad man ska kalla det) och en kruka med hänge! Allt under 100:-, här kommer bilder:




Denna kruka är just nu ljusgrön, men planeras att målas vit! :)


Jag är suuuper nöjd över mina fynd! :) Glasskålen ska jag nog fylla med lite goda papperskarameller, med olika fina färger på pappret :) Uppmärksamma att ringen ligger vid glasskålens fot! :)

Jag är gräsänka idag, dock ska jag jobba ikväll så jag känner inte av det så mycket ;) Imorgon blir det också jobb, 10-22! Skönt att jobba lite och få ett avbrott i vardagens alla skoluppgifter!

Nu ska jag dricka lite mera kaffe! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade