2011-09-14

Hurtbulle!!

Jag älskar verkligen att få jobba hemifrån med skoluppgifter! Det är underbart.. Man kan fixa lite hemma samtidigt som man sitter med skolarbeten! Energin är på max just nu känner jag!? Vet inte varför egentligen? Igår fm gjode jag musli o guuuuu så gott de blev! :) Själv höftar jag lite när jag har i mina ingredienser men kan försöka mig på ett recept..

Musli al a Madde :) 

5dl Havregryn
1 msk Linfrön
1 msk Sesamfrön
2 msk pumpakärnor
2 msk Solrosfrön
2 msk Chashewnöter
90 g Tranbär
90 g Russin
4 msk Rapsolja
2 msk Kanel

Man behöver inte använda så många ingredienser, man kan ta bort några och de bli lika gott för det!! :)

Nästa gång jag är i stan, ska jag in på kicks också köpa mig "Cracked Effect"!! :) (Går att köpa på nätet också om man vill)
Det blir ett väldigt snyggt reslutat som funkar både till vardag och festligare tillfällen! Finns i flera färger, blå, rosa och röd.. Och naturligtvis svart! ;-)
Depend Cracked Effect
Riktigt tufft nagelack! :)

Idag ska jag plocka fram hösten här i mitt hem! :) Vilket innebär, byta gardiner, byta dukar och byta ut lite inredning såsom ljuslycktor, ljusfat osv.. Det blir lite mörkare färger och lite murrigare känsla nu till hösten! :) Mycket ljuslyktor - mysfaktor!

Imorgon ska jag till min frissa, Sanna!! Ska bli hur underbart som heeeelst! :) Jag brukar gå var 8:de vecka, men denna gång har jag väntat längre, kanske 10v?! Och det känns kan jag säga.! När man har lugg så måste man gå ofta eftersom luggen växer väldigt fort, iaf min! :) O när man ändå går så vill man ju passa på att färga lite också ;) Jag kan inte bestämma mig för om jag ska ha ljust, som jag har nu eller om jag ska färga mörkare nu till hösten.. Det lutar åt de sist nämnda! Får fundera på´t!

Snart kommer min älskling hem på lunchen! <3

2 kommentarer:

  1. Heeej!!
    Tack =)
    Nää jag har inte fått något mess utav dig!? =/ kollade mobilen precis nu, men inget mess...
    Skumt!
    Kraam!

    SvaraRadera
  2. Det som slutar med 398 är det jag använder=)
    Men tack för messet iaf ;) haha!
    Följer ju din blogg så man hänger liksom med lite vad ni har för er trots att vi inte hörs nåt ;) Bra det här med bloggar, lrhur!? Eller så är det inte det eftersom man inte ses nåt.... Vad vet jag!?
    Men det verkar vara bra med er iaf?!
    Kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade