2011-09-16

Som en ny människa

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg, var jag hos frissan igår! Jag blev suuuper nöjd!! :)

Före:



 Efter:


Idag blir det en fika med Anna! Efter det ska jag handla lite inför ikväll.. Vi får finbesök av Linda och Jack :)
Jag har beställt en fin fotobok till henne,! Ska bli så kul att se vad hon tycker om den! Den innehåller bilder från graviditeten och även lite bilder på Jack, den första tiden!

En toppen dag/kväll <3

Imorgon blir det en fika med några av brudarna från stenen! :) Niiiice!  
Nicke jobbar till 15.00 efter det bär det in till stan för att handla lite nytt inför resan till Prag!

Ha en toppen helg alla ni där ute!! :)

4 kommentarer:

  1. Super snyggt Madde,du passar bäst i mörkt tycker jag:)

    SvaraRadera
  2. Tack Hanna! Jag håller med dig.. :) Hoppas du och familjen mår bra?! Hur mår den lilla tösen? ;) Hon är sååå söt! Båda dina barn är ju söta ;) men lite speciellt är det allt när dom är så små ;)

    SvaraRadera
  3. Taack gulle du:) Vi mår bara bra,trötta i skallen för det mesta men så är det när
    Man har en nyfödd,njuter till max av att vara hemma med henne helt klart:) Hon äter & växer fint så det känns väldigt tryggt,mysigaste är att kunna ge min mat till henne då jag lyckades dåligt med amningen med Jonna. Ha en skön höst & kör hårt nu med det sista i skolan:) kram!!

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt!!! Du passar sjukt bra i den där luggen! :D

    SvaraRadera

Bloggintresserade