2011-09-20

20/9

Nu var det ett tag sen jag bloggade!! I helgen som var träffade vi Linda och Jack! Hur mysigt som helst! Hon blev hur glad som helst för fotoboken hon fick av oss!! :) Roligt!! <3

Lördag fm bestod av fika med Jennifer och Linda på nya cafét, Aurora! Det är helt klart det bästa fiket i Finspång!! Jätte mysigt.. Ägaren är ju lite små virrig, men det kan man väl leva med kanske?! :) haha.. Efter fikan tog jag med mig doggen och gick på en långpromenad! Detvar ju underbart väder! Det kändes skönt att promenadera lite innan lördagsmyset på kvällen ;)

Vi har börjat eldat en hel del nu också!! Jag bara älskar hösten (När det inte regnar) !!
Man kan tända lite ljus och bara mysa upp i soffan med en varm kopp te och kanske något gott till ;-)

I söndags styrde vi volvon mot Vingåker Factory Outlet! Nicke hittade 2 par jeans och lite till! Och jag inhandlade en jacka! Personligen så handlar jag hellre på typ Gina, Vero Moda och H&M osv :) Man får liksom mer för pengarna! Men Jeans och jackor osv är ju verkligen bra att handla där, framförallt om man vill ha någon som är lite dyrare i vanliga affären!! :) Jag är lite sugen på att testa, Outlet 210 i Söderköping! Har aldrig varit där, men jag har hört rykten om att det ska vara bra!! Får blir en tripp dit i höst! :) Klädhuset i Falerum finns ju också, inte allt för långt bort! Strax utanför Åtvidaberg! Men jag har inte hört någon som varit där.. Om det är bra eller dåligt? Någon som har en åsikt?  Men jag är lite sugen på att testa det också ;)

Igår, Måndag var jag i skolan och efter det gjorde jag naglar!! Provade att göra bio sculpture den här gången! Får se vad man tycker om det!! Känns ju så himla mycket fräschare med fina naglar!! :)

Idag blir det plugg och tvätt hela dagen!! Välbehövligt! Ska försöka ta mig ut på en långpromenad idag också!

Nu ska jag göra lite nytta!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade