2011-06-16

Ullareds fynd

Här kommer några av mina fynd i Ullared!! :)









Jag köpte turkos inredning till vårt vardagsrum vilket blev skit bra! Jag är jätte nöjd! :)


Till köket blev det grön färg! Också super snyggt! :) Vill passa på att tacka Söderbergarna för det fina tack kortet (Syns dåligt, men det står längst till vänster på bilden) <3

Blev en hel del smått o gott också såsom: plastpåsar, billaddare till Iphone, hundgodis, väska, ljus, lampskärmar, strumpor, underkläder och en del trädgårdsverktyg m.m!

Det blev en lyckad tripp med mycket shopping, grillning och vinpimpling :) 

1 kommentar:

  1. Jaha ja vad köpte du till mig då? ;) haha Jag vill med shoppa loss!

    Haha ja tror inte han är med men Willy kommer ;) Du kan ju komma och flörta in dig och se om han vill hjälpa dig eller inte ;) hahaha

    SvaraRadera

Bloggintresserade