2011-06-08


Igår blev mitt hjärta hela 31 år gammal! :) Det firades inte med något speciellt.. Blev lite hemmamys då han till och med själv fick laga mat! ;) Han beställde pannkakor vilket jag inte är duktig på så då fick han själv fixa det och ingen blev gladere än jag över att få pankisar!! Muuumms :)


Jag överaskade med tre stora fina röda rosor! Ett presentkort på massage och en flugfisketidning! :) Varför är de alltid roligare att köpa presenter till andra, än att få?! :) De tycker iaf jag!

Idag blir det att sitta lite till med den förbannade c-uppsatsen! Men efter idag ska jag nog inte behöva ägna mer tid till skolan! Myycket skönt! Mindre än 2 veckor kvar tills man börjar jobba och går på schema.... =/ Vad hände med min semester? Tur att vi har en tripp inplanerad så man har något att se fram emot under sommaren! :)

Ikväll ska jag hänga med stenistjejerna! Vi ska in till stan för att inta en god bit mat! Hoppas på att vi kan hitta något ställe som man kan sitta ute i detta underbara väder! ;)

Men nu är de dags för en kopp kaffe.. Eller två kanske..  :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade