2011-06-12

En super rolig helg!

Helgen har gått väääldigt fort! Det har varit en fullspäckad helg så att säga.. I fredags tog ju min syster studenten! :) Vilket gör att man själv tänker tbx på dagen då man själv tog studenten.. Roliga tider :)Det blev iaf en super bra dag med mycket firande och god mat! Kvällen spenderades hemma hos Sonja o Nicke o lille Edvin ! De var super mysigt! Edvin, ja han växer alldeles för fort! :(

Lördagens planer var lunch hos Söderbergarna, vilket resulterade i en heldag tillsammans! :) Blev lunch och fika .. Sedan tog vi lite paus i några timmar.. Kan ju bli lite jobbigt att umgås för länge.. ;) Sedan tog vi volvon och åkte in till stan för en biokväll (baksmällan 2) och efter det blev det japansk mat! Suuuuper kul och gott! Filmen kan jag verkligen rekommendera.. :) En av dom roligaste på länge! 

Söndagen blev lite fix på fm och kl 13.00 hade vi lite kalas för mig och Nicke! Det var svärföräldrarna och resterande av fam Jansson som kom hit på lite grillning! Nicke hade bakat den godaste tårtan evveeeeer!! Supper god! Får nog bli tidningen Allers nästa ;)

Som sagt en intensiv men riktigt rolig helg! <3

Imorgon smäller det! ULLARED her I come! :) Vi har hyrt stuga 1 natt vilket innebär att vi inte behöver stressa! :) Det är jag, Linda och svärmor! Kommer bli kalas kuL! Ska drömma om alla saker som jag ska fynda imorgon! Dags att sova, vi åker redan kl 8.00!! :)



Natti natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade