2011-06-03

Helg!!

Äntligen helg, 5 dagars också! ;) Heelt underbart! Idag ska jag in till stan och köpa oss lite nya grejer till alltan :) Vi har engagerat oss och rivit ner den gamla alltan stommen som stod kvar efter 2 vintrars snöras (innan vi köpte huset).. Vi har liksom inte haft tid att ta bort skiten, men nu vill man ju faktiskt kunna sitta där ute så de va i rättans tid! :) Bilder kommer så fort jag fått ordning på´t!

Ikväll blir det alltanhäng med Anna o Jögga! Mycket trevligt! :) Lördag, vet vi inte riktigt vad vi ska styra med men troligtvis blir det någon form av renovering! Gäller att passa på nu när man har lite tid! :) Söndag.. Det blir nog att gå på allsången på slottet! Vi lyckades ju få tag i biljetter, så man känner sig nästan tvungen att nyttja dem när man vet att de är ganska många som blev utan som hade velat ha! .. Kan eventuellt bli lite kompishäng hemma hos Zanna efter allsången är slut!! :)

Sen är det helt plötsligt ny proppad vecka då Nicke fyller, brorsan fyller och syrran tar studenten!! :) Blir många kalas och studentfirande!! :) Men det ser vi fram emot!!

Vill ni ha en uppdatering om c-uppsatsen?...... Vi fick komplettering som ska va inne nästa vecka på fradag.. Kul? NOOOOOOOT!! Får glädja oss med att nästan alla fick komp, så de är inte bara vi iaf! Men man blir ju lite sur ändå.. Va hände med mina planer på sommarlov redan den här veckan liksom??? =/ Ajja jag tar sommarlov nästa vecka på fredag ist!

Näpp, nu ska jag åka in till stan! Hoppas alla får en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade