2011-06-17

Stenläggning

I helgen blir det att lägga marksten för Nicke o Company! Han ska få hjälp av ett gäng arbetslängtande grabbar! Eller ja, dom är iaf snälla och hjälper till, sen tror jag inte att någon tycker att de är speciellt kul egentligen, inte änns Nicke! :) Dom kör igång idag och fortsätter imorgon! Otur med vädret bara! Hoppas på att de blir bättre! Jag har fått i uppdrag att hålla med käket! Vilket jag tar på fullaste allvar ;) Hoppas på att få lite sällskap imorgon av respektive och eventuellt barn också! ;) Vore himlans trevligt!

Idag har jag dragit nytta av de trista vädret och fixat ordning i våra garderober här hemma! Alla kläder har liksom bara slängts in och det har inte varit någon ordning alls! Till skillnad mot nu! ;) Känns skönt att ha det gjort! Har också passat på att tvätta kläder :) Det har varit en mycket effektiv dag kan jag tala om!

Dags för lite kaffe! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade