2011-06-21

En liten uppdatering av vår renovering som nu för tiden sker utomhus! :) Vi har grävt upp hela garagplan.. eller ja, vi och vi! Nicke vill gärna tro att de är han som gjort jobbet men om jag ska vara ärlig så hyrde vi in en grävare som fixat åt oss! Det är numera ingrävt så att säga :)



Efter det var det dags att lägga marksten runt hela garageplan! :) Vilket grabbarna styrt med i helgen som jag skrev i mitt tidigare blogginlägg.. Grabbarna drack för övrigt en heel del öl också!!! :) Tror dom hade det ganska trevligt trots hårt arbete!! Här kommer bilder från arbetsdagen!!


Har inte några riktigt bra bilder på resultatet, men de kommer inom kort! Ganska snart ska vi lägga på grus också vilket kommer ge helheten av garageplan ett lyft!! Tycker om när saker och ting blir klara så man kan få se det färdiga resultatet! Nu har vi bokat in en värdering av huset.. Kommer bli någon gång efter sommaren så de är bara att renovera på så att vi hinner så mycket som möjligt innan! :)

Nu till något helt annat! Har gått på mitt sommarschema på Mo gård nu vilket känns både skönt och lite jobbigt! Hade ju gärna varit ledig någon vecka till! :) Jag tror all stess med skolan och allt håller på att släppa nu vilket gör att jag är väldigt trött.. :( Det släpper väl snart, när man väl kommer in i lite rutiner igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade