2011-06-09

Åska och regn

Fy vad det åskade förrut och vilken regnskur det kom.. Jag hade precis kommit in med vovven från morgonens promenad sedan kom regnet! Vilken tur vi hade!! :) Kovu gillar inte riktigt när de åskar ute, lika lite som han gillar fyrverkerier.. Ända gången man kan passa på att mysa lite med den där hunden, då vill han vara nära :) (intalar mig själv att han vill mysa, men egnetligen så vet jag ju att han bara vill va nära för att han är rädd) stakars liten!!

Idag lämnades vår c-uppsats in! LJUUUUUUVLIGT! :) Känns så otroligt skönt o äntligen ha SOMMMARRLOOOOOOV!!! Det bästa med allt är ju att man slipper ha massa arbeten och måsten hängandes som man alltid borde sitta med istället för att göra annat ;)

Ikväll ska vi hänga lite med fam Anderson/Wiggström! Mycket trevligt! :) Jag som hade hoppats på att vi kunde sitta ute på alltan, men de verkar som att de får bli att sitta inne :( Men hoppet är det sista som sviker! Vi får se helt enkelt!!

Imorgon får vi verkligen hålla alla tummar för att de blir bra väder, iaf runt halv 12-13! Min lillasyster tar studenten imorgon och hon springer nämnligen ut då! Sen efter så ska dom ju åka vagn vilket heller kanske inte är superkul om de regnar! Så håll alla tummar!!! :)


Soooort grattiis till dig syster yster!! <3

Imorrn kväll blir det kvalitetstid med Sonja, Nicke och lille Edvin! Ska bli super mysigt! Vi har inte träffats sen dopet, och ganska så lång tid innan det så det är verkligen på tiden! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade