2012-01-01

Välkommen 2012!

Som jag skrivit tidigare så jobbade ju jag 9-21 igår, på självaste nyårsafton! Jag känner inte att det gjorde så mycket, faktiskt! Det var heligare förr men inte nu! Nicke var hemma med Kovu som var livrädd större delen av dagen! .. :( Tycker man borde införa förbud för smällare och raketer innan kl 18 eller något, så slipper djuren lida precis hela dagen! :(

Men guuu så glad jag blev igår när jag kom hem! Nicke hade lagat trerätters meny till mig <3

Till förrätt blev det skagentoast med färska räckor. Till varmrätt serverades det hjortfile, hasselbackspotatis med chilibea och råkostssllad. Till efterrätt hade Nicke gjort en saffranspannkaka med blåbärssylt och grädde!!

Det var verkligen super super gott!! Är så otroligt glad över att jag har honom <3

Hoppas alla ni andra där ute fick ett bra slut av 2011 och ett gott 2012!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade