2012-01-19

Lugn dag!

Idag blir det en riktig hemma dag! SSka bara göra det som faller mig in idag!! :) Sköönt! Har tänkt att jag ska städa lite här hemma i min egen takt.. Vi får se hur de blir med det, men tanken är så iaf!! Börjar uppskatta mina hemma dagar nu (framförallt nu när jag inte har massa måsten längre, inga böcker att läsa, inget arbete som snart ska in osv)! Men nästa vecka är det slut på mina ensamma hemma dagar!

Jag kommer jobba 8.00-17.00 varje dag, ledig på helger och röda dagar precis som Nicke vilket är skönt, men det är bra skönt med lite egentid också :) !! Det kommer iaf bli bra att få lite mera struktur i vardagen!! Jag kommer nog bli piggare, när man får lite mera ordning på vardagen med tider osv.. När man är student är ingen dag den andra lik vilket gör att kroppen aldrig kommer in i några ordentliga rutiner vilket gör att man ständigt är trött, hängig och stressad! MEN nu är de slut med det!! :) Och ingen är gladare än jag!

Dagens tips!
Jag har länge tänkt att rekommendera denna produkt, vichy normaderm rengöringsgel! Det här är en av de bästa produkterna som jag provat, hittills..! :) Den tar bort orenheter, rengör på djupet och återfuktar huden. Innan jag började använda denna produkt hade jag problem med orenheter i hyn vilket inte är det mest efftertraktade. När jag började använda vichy normaderm rengöringsgel försvann mina problem och sen dess har jag inte haft några problem med min hy (har använt denna i ca 1 år nu)! Underbart! Finns att köpa på Apoteket! Det ända negativa kan väl vara att den är ganska dyr, kostar runt 159:- , men å andra sidan så räcker den jätte länge!



Ikväll är det äntligen dags för andra avsnittet av revenge!! :) Tror att den här serien kommer bli en favvo! Fick iaf den känslan under förra avsnittet! Kul med ännu en serie att följa! :)

Nu ska jag lägga in en brasa, ta en kopp kaffe och krypa upp i soffan med en mysig filt :)
Härliga, lediga dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade