2012-01-16

Examen!

Ja, var ska jag börja? Jag kommer bära med mig många fina minnen från min examen, det är en sak som är säker! Examensfirandet började redan förra veckan, i torsdags! :) Delar av klassen sov på hotell och gick ut och åt en smarrig middag tillsammans för sista gången som socionomstudenter! :)



Det var en super trevlig kväll! Dagen efter väntade den stora dagen som vi alla gått och väntat på i 3,5 år! :)


Innan cermonin träffades vi och skålade för vår klass! :) En av klassens få killar fick äran att hålla ett litet tal! :) Redan här började tårkanalerna fyllas med tårar av glädje, sorg och även lite lättnad över att utbildning äntligen är över! Alltid trist att behöva skiljas, framförallt ifrån en sådan toppen klass! "Tacka gudarna för facebook" var det många som sa! Och jag håller absolut med!! :)


När jag kom hem, väntade min älskling på mig med en super fin bukett med blommor! <3


När jag landat hemma berättade Nicke att han hade en överraskning till mig, vi skulle tydligen åka iväg till Norrköping för en bit mat! :) När vi började närma oss förstod jag vart vi var påväg, Bacchus!!! :) Mycket gott, väldigt trevligt och mysigare miljö får man ju leta efter! Tack älskling!! 


Det blev det "vanliga" när man går ut på Bacchus, planka! Muuuummmmms!


När vi ansåg oss vara mätta och belåtna åkte vi hemmåt för en myskväll hemma! Det var verkligen en super dag/kväll! Jag somnade gott kan jag lova! :)

På Lördagen hade vi lite firande för de allra närmsta här hemma! <3 Mestadels familj och några vänner också! Det var jätte trevligt och jag fick massa fina smycken! Tackar återigen! Vi bjöd på smörgåstårta och lite annat smått och gott! Vi hade ju inte endast examen att fira utan också att jag faktiskt fått ett arbete, iaf i 6 månader (ev fortsatt efter det)! :)))) Är så glad och tacksam för det, inte alla som har ett arbete att gå till direkt efter examen! Så den 23:e börjar jag arbeta som socionom på riktigt! Helt otroligt!!


På kvällen hängde vi med våra kära vänner, Anna och Jörgen! Beställde pizza och bara njöt av en lugn och trevlig kväll! :) Grabbsen tog sig en och annan drink! Vi tjejer höll ställningarna ;) Även denna kväll slutade gott !!

Tack alla ni som på ett eller annat sätt uppvaktat mig på min stora dag!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade