2012-01-20

Stolt

Idag ska jag, Nicke och vår lille kotte ha fredagsmys!! :) Jag har köpt ett jätte smaskigt märgben till Kovu som han ska få ikväll! ;) Han kommer bli sååå glad! Nicke och jag ska göra hemmagjord pizza m pizzasallad, muumms! :) Till det blir det någon bra film!! Det blir fredagsmys på hög nivå!!

Stolt, det är precis vad jag är.. För det är första gången i hela mitt liv som jag faktiskt lyckats få en orkidé att blomma om!!!! :) Vad är knepet frågar jag mig, skit i blomman, ignorera den. Då trivs den som bäst.. ?!? Haha! Helt otroligt att den blommar om nu för jag har inte gjort något speciellt med den.. Efter ca 3-4 månaders kämpande med vattning osv bestämde jag mig för att skita i den och se vad det resulterade i!! :)

Igår rensade jag och ordnade i mina garderober med kläder! Känns otroligt skönt efteråt! Lätt att hitta allt! Nu ska jag bara försöka hålla det så här snyggt!! Ordnade även en smyckeslåda så jag lätt ska hitta bland mina smycken! :) Bild kommer senare! ;)

Nu kaffe, men först bild bevis på orkidén!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade