2012-01-02

Lugn dag!

Idag har vi haft en lugn men effektiv dag! :D Jag och min studiekamrat har arbetat med den sista inlämningsuppgiften och kommit en bra bit på väg.. Känns otroligt skönt! Bara 11 dagar kvar till min examen!!!! :) Wohoooo!

Imorgon blir det en sväng till Örebro för handledning sedan skolarbete!

Jag och Nicke har precis tittat klart på ensam hemma 1 & 2!! Fy fasen vad roliga dom filmerna är! ;) Vi har skrattat oss trötta här i soffan!! :)

Bjuder på lite bilder på Kovu som lekte ute i snön igår! Lika glad som han blev över att snön äntligen kom så blev han nog lika ledsen idag när han såg att snön var borta :-( Han älskar att busa och leka ute i snön!!

1 kommentar:

  1. Nudu! Jag utmanar dig att lägga upp minst 5st bilder på saker du vill göra innan du dör! Alltså din egen bucketlist! Bilderna hittar du här - http://perfectbucketlist.tumblr.com/

    SvaraRadera

Bloggintresserade