2011-08-03

Sommar och sol!

Blir tyvärr inte så mycket bloggande nu.. Finns mycket andra måsten och därför hamnar bloggen lite i andra hand! :) Men en liten uppdatering ska jag nog kunna hinna med nu iaf ;)

Vi har besökt Söderköping! :) Mitt i semestern och fint väder, vi anade att de skulle vara mycket folk och räknade direkt bort att komma in på smultronstället, vilket gjorde att vår lilla krabat fick följa med.. :) ingen var gladare än han! :)



Som vi misstänkte, de va SJUUUKT mycket folk så det blev glass i luckan! :) Det smakade ljuvligt!!


Vi har även hunnit med att vara ute i svampskogen!
Vi misstänker att det är en jäkel som har hittat vårt svampställe.. :(( Skit också!
Eller så var det vi som förra året klampade in och snodde alla deras tratisar vilket kanske gjorde att dom gick ut extra tidigt i år för att få några :) Så kan de också vara, men någon eller några är det i alla fall som har klampat in och tagit all svamp på VÅRT STÄLLEE!!! :((

Men vi hittade ju svamp ändå, men inte i närheten av vad vi hittade förra året. Men vi ska ut igen sent i sommar och se om vi kan ta eftersläntarna som kommer upp då! ;)


Så har jag varit och hälsat på min lilla ögonsten, Edvin <3
Bara älskar den lille killen.. O han bara växer och växer.. Sjukt vad tiden går fort! Det var jätte kul och mysigt att få träffa honom! Och mamman också ;-)

 

Edvins mamma berättade att han drar sig i örat när han börjar bli trött.. Kul att jag fick med det på bilden, några minuter efter somnade han nästan i mina armar! :) MYYYYS!

Snart kommer det en till liten ögonsten till, Lindas knodd var beräknad idag, men inget har hänt.. So far!! Vi får väl se om hon kommer att gå över eller om de händer något nu ikväll eller iaf de närmsta dagarna. Hon har haft lite känningar nu de senaste dagarna, men inga direkta värkar än! Spännande att se vad de blir.. Jag tippade i början på en pojke, men nu har jag blivit mer och mer säker på att de är en flicka! :) Nicke har sagt från början att de kommer bli en flicka så de ska bli spännande att se vad de blir för något :)


Som ni kanske misstänker så har vi också spenderat större delen av sommaren med att renovera och renovera och renovera, ja det tar aldrig slut!! Jag har ungefär 2 veckor kvar att jobba och ca 3 veckor kvar tills det att skolan börjar! Helt otroligt, sommaren är nästan över! Känns som de precis börjat.. :-/ Men jag tycker det är skönt på ett sätt, ett steg närmare min EXAMEN!!! :))) I Januari smäller det, då ska jag ut och härja fritt! Grymt kul och skrämmande på samma gång.. :)

Nä, nu får de vara bra för denna gång! Tur inlägget innehåller en hel del bilder, annars hade ni väl aldrig orkat läsa! ;) Hihi.. Fortsatt trevlig sommar på er gott folk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade