2011-08-17

NightWork

Just nu försöker jag peppe mig själv för jobb 15.30-07.00 :( Jag har jour inatt .. INGET KUL! Men nu är de iaf sista passet på sommarschemat! ;) Men tog ett extra på Söndag.. 9.00-17.00 bara så de är lugnt!! Pengarna rullar in nu, de går bra nu! =D

Igår blev det grill och poolparty hos Sofias föräldrar med ett glatt tjejgäng Föräldrarna var i Malta, så vi fick hela huset för oss själva! Super trevligt! :) En träff under hela sommaren har vi fått till, visst är vi bra?! =D Får bli ordning påt!!!

Imorgon kl 07.00 när jag går av mitt pass blir det hem och dressa om för att seda tillbringa fömidagen med Linda och Jack! :) Myyysigt.. Em, ja ingen aning vad som händer? Baka lite kanske? :) Vi får se helt enkelt!!

Nu är de dags för en promenad med hunden.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade