2011-08-23

Härliga tider!! :)

Nu är sommarjobbet slut och jag är LLEEEDIIIIIG! De är ju helt underbart. :) Skönt att bara kunna ta dagarna som dom kommer liksom .. Helgen som var spenderades i familj och vännerssällskap! Fredagen bestod av firande av mamma och syster som båda fyllt år! Det blev gofika i Mjölby! :) I lördags hade vi Anna och Jörgen här på lite kräftor.. Mycket trevligt och gott!! Kvällens slutade skapligt, då både jag och Nicke skulle upp och jobba på söndagen!

Igår, som var min första lediga dag, bestod av att tvätta! Man hinner inte riktigt med nu för tiden känner jag! Så tvättmaskinen gick varm, hann nog med 5 maskiner! Very good! :)

För några dagar sen fick jag för mig att baka lite.. kladdmuffins!! Har gjort dom förr och dom är riktigt goda! :) Muuumms.. Dom tar slut för fort tyvärr ;) Recept finns för dom som är intresserade ;) Hojta isf!


Idag ska jag träffa Linda och Jack över en fika! Mysigt värre. :) Sen har vi lite ärenden som vi ska uträtta nere på centrum ;) Måste passa på att handla lite också! Men nu ska jag ut och sätta mig i solen och njuta lite av min lediga tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade