2012-02-08

Mitt i veckan..

Då var det redan onsdag! Veckorna går så sjukt fort! Idag hade vi utbildning med jobbet.. Påminner lite om skoltiden, vilket man inte längtar tillbaka till ;) Men det var lärorikt!

Efter det blev det en fika med mina fina vänner, Linda och Jennifer! :) Var ett tag sen nu så det var riktigt trevligt!

I måndags var jag och Anna på en super intressant föreläsning som hette "bli en kräsen konsument"! Den handlade om alla tillsatser och e-ämnen som idag finns i väldigt mycket mat som påverkar människans hälsa avsevärt! Riktigt intressant men också skrämmande! Ämnen som egentligen är tänkt att användas till skadedjurs bekämpning finns i våra matvaror som vi stoppar i oss dagligen.. :/ Allt för att tjäna pengar!?! Man blir mörkrädd!! Föreläsaren heter Tommy Svensson och jag kan verkligen rekommendera att gå på hans föreläsning om ni får chansen!!

Måste bara berätta att jag och Nicke har börjat pussla.. Haha.. Ja ni läste rätt! Ett pussel på 1000 bitar! Inte helt enkelt kan jag tala om men ganska så rogivande! Vi har ju plats att ha det ligga så det gör ju inget om det tar lite tid.. Vi lägger några pusselbitar när lusten infinner sig ;) Riktigt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade