2012-02-19

Lugn helg!

Blir inte mycket bloggande nu för tiden.. Funderar till och med på att lägga av! Detta på grund av mitt val av yrke.. Man är ibland väldigt utsatt inom mitt yrke och att lämna ut sig själv och sitt liv som man faktiskt gör via bloggande känns inte helt okej.. Vi får se hur länge till jag bloggar! :/

Helgen som varit har gått i lugnets tecken! Väldigt skönt!! :) Vi har tagit dagarna som dom kommit.. Slappat en hel del men även renoverat lite och bara umgåtts med varandra!! <3 Mys!

I fredags damp det ner en inbjudan till ett bröllop i brevlådan!!!! :) Så himla kul! Det är min vän Sofia som ska gifta sig med sin Johannes! Känns super kul och trevligt att gå på bröllop i början av april!! :) Stoort grattis till er!!

Vi avslutar helgen som vi började den med en lugn kväll, en knastrande brasa och massa massa mys! :) Hoppas ni alla haft en mysig helg!

4 kommentarer:

  1. Men lösenordskydda din blogg?!?!?!

    SvaraRadera
  2. I början av juni hoppas jag du kommer:P

    SvaraRadera
  3. Gisela, ska fundera på det! ;)
    Sofia, Ja det ska självklart vara början av juni!! haha :)Blev vist lite fel! sORRY..

    SvaraRadera
  4. Varför svarar du i din blogg när jag har en du kan svara i? Jag har ju ingen aning om om du svarar annars?!

    SvaraRadera

Bloggintresserade