2012-02-12

Helgens trevligheter!

Fredagen blev en lugn hemmakväll med film och massa mys!! Lördagen spenderades tillsammans med Nickes pappa, Linda och lille Jack! Vi gjorde lite lunch tillsammans! Väldigt trevligt! Passade på att mysa MAASSSA med lille Jack med! Han är för goo! <3
____________________________________________________________________

I lördags kväll var vi hembjudna till Anna & Jörgen på middag! :)
När vi kom fick vi en riktigt fräsch välkomstdrink sedan fick vi slå oss ner en liten stund och invänta kvällens middag!

Till förrätt fick vi en riktigt god soppa gjord på diverse grönsaker och rotfrukter! Till det serverades en knaprigt bröd! :) Muuuuuummmms!

Varmrätten blev en riktig upplevelse, skaldjurspasta med het chili! :) Där ibland, blåmusslor! Det var flera år sedan jag åt det, och det var riktigt gott!! Oväntat, men en väldigt lyckad rätt!!

Efterrätten tog jag tyvärr ingen bild på men det var glass med varma blåbär och hallon! :) Också kanon gott!


Efter middagen blev det att slå sig ner i soffan och titta på melodifestivalen! :) Trots en väldans god meny, slank det ner lite godis!! :)


Tack för en super trevlig och mysig kväll! <3
________________________________________________________________________

Söndagen blev en lugn dag!! Vi tog oss en långpromenad i det fina vädret! Sedan passade jag på att städa lite.. :/ Inte det roligaste men ett ont måste! Annars blev det en hel del slappande i soffan! ;) Riktigt skönt med en sån dag också ;)



Nu peppar jag inför ännu en arbetsvecka! Jag gillar verkligen mitt nya jobb!! :)

Ha en bra vecka allesammans!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade