2011-07-10

Vart tar tiden vägen?

Är helgen redan slut? .. Jag tycker inte man hinner med något nu för tiden! I helgen har vi varit uppe i Lindas nya lägenhet och renoverat! Nu är de typ bara tapeter och klinker i hall och kök kvar! :) Känns skönt! Nickes semenster börjar imorgon, måndag! Blir lite smått avis måste jag säga! VILL OCKSÅ HA SEMESTER!!! Jag har iaf försökt byta bort lite jobbpass nu under de här tre veckorna som karln har semester så vi kan få va lite lediga ihop! Vi har ju en del som vi ska ta tag i, i sommar så han/jag kommer nog inte ha en lugn stund ;-)

I fredags hade grannen en stor lyftkran eller nått? Grannarna hade frågat om dom fick använda vår garageplan för att tippa över sand, vilket de självklart fick! När kranen var här passade Nicke på att fråga om dom inte kunde dra upp en stor tuja som vi hade på muren vid infarten till garageplan! :-) Satans rötter det var på aset så den tog tyvärr med sig hela trappen också! Men nu fick vi iaf bort den! Toppen!! Vi hade aldrig kunnat få bort den själva och de känns ju lite smått surt att behöva ta ut en kran bara för att lyfta bort 1 växt..!!

Imorgon ska jag till frissan! :-) Har lite beslutsångest över vad jag ska göra med mitt hår denna gång!  Jag funderar på lite ljusa slingor nu till sommaren? :-) Vi får se imorgon helt enkelt!!

Nu ska jag ha lite egentid innan Nicke kommer hem ifrån Linda! :-) Han stannad kvar och renoverade lite till idag medans jag åkte hem och tvättade och städade! Men nu är jag klar med alla måsten och ska njuta lite av min egentid! Kanske ska måla naglarna? Får nog bli det!! :-)

Hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade