2011-07-04

Ooonnnnt!!!

Idag när jag skulle åka till affären och handla, han jag bara komma ut till garageplan så vrickade jag foten.. Jag har en tendens till att ALLTID vricka foten som jag gjort riktigt illa tidigare! :-( :-( Så nu går jag som halta-Lotta! Det positiva är väl att det redan blivit lite bättre, men de gör fortfarande skit ont, men jag kan stödja på foten nu iaf! Hoppas på att jag blir bättre snart! Jag behöver kunna gå ordentligt på jobbet, man rör ju på sig en del! :-(

Imorgon kommer nissarna som ska fixa våra fönster! Vi har lejt bort södersidans föster eftersom dom är så himla dåliga! Resten ska Nicke göra! Ja nu börjar arbetet för mig karl här hemma! :-/ Han har alltid häcken full känns de som! Men de är väl så när man har hus kanske?

Imorgon blir det för mig att hjälpa till med renoveringen uppe i Lindas lägenhet! Får försöka göra något som inte belastar foten allt för mycket! Arbetsledare låter inte allt för dumt? :-) hihi!

Nu ska vi börja plocka bort i föstsrena så gubbarna kan komma åt det som ska imorgon! Vi kommer få fönsterskydd tills det att fönstrena är klart! Hoppas de går fort! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade