2011-07-04

Blev en riktigt lång sovmorgon idag efter att ha jobbat 12 timmars både lördag och söndag!! Man blir bra sliten kan jag säga.. Igårkväll när jag slutade vid 19.00 va jag helt slut! Slängde mig in i en duch och sen låg jag i soffan hela kvällen och slumrade från och till! Det var verkligen super skönt!

Idag måste jag verkligen städa! Allt stannar upp när man jobbar helg så nu behövs det verkligen! Vi har ju en hund som hårar en del så de behövs ju dammsugas ganska så ofta, eller ja, hela tiden typ! :) Får se om jag kan hinna med en långpromenad idag också! Skulle vara skönt!

Snart, mycket snart åker vi till Talllinn med Anna och Jögga!! :) Längtar massor efter lite semester! Ska bli mysigt att få komma iväg och byta miljö lite! Här nedan kommer lite bilder från vårt hotell! :) Man vet ju aldrig med vädret så vi bokade ett spa-hotell så man kan, ifall de skulle vara dåligt väder vara på hotellet! Vi har redan nu bokat en del behandlingar :)



Min kära moder ska vara hundvakt till vår lilla kotovitch under vår mini-semester!! :) Troligtvis kommer hon och ska bo i vårt hus och va husvakt samtidigt! :) Blir ju en liten mini-semester för henne också!

Idag jobbar min älskling till 19.00.. Men han kommer hem med lite mat nu på lunchen! :) Mumms!!

1 kommentar:

Bloggintresserade