2013-02-16

Helg!

Äntligen ännu en helg.. Det är så himla skönt att vara ledig.. :) Längtar verkligen till min mammaledighet!

Har ju inte skrivit att jag träffade min fina vän Nathalie i veckan! Vi har känt varandra hur länge som helst känns det som (sen högstadiet).. Träffas inte jätte ofta men alltid lika avspänt och trevligt! Hon hade med sig en present till den gravida mamman :) Oj så glad jag blev! Jätte bra produkter som ska hjälpa huden nu när man är gravid!! :) Hon hade även med sig go fika!! :) Nu kanske ni undrar, vad bjöd jag på då.. Jo lite Kycklingsallad.. Haha! Tack fina du för allt gott och fint du hade med dig! Jag uppskattar våra träffar något enormt! <3

Igår var vi hos Anna, Jörgen och lilla söta Sally! Hon är så gullig! :) Hon gillade både mig och Nicke tror jag allt! Vi fick henne att skratta flera gånger.. Oj vad det värmer i hjärtat med barnskratt! :) Man kan inte förstå att vi snart sitter med en egen.. helt otroligt! Mamman hade ordnat riktigt god mat och efterrätt! Riktigt mysig kväll! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade