2013-02-20

Andra ultraljudet!

I lördags hade jag och mina fina väster tjejer lite kvällsmys <3 Det var så kul att träffa alla igen! Saknar dem jätte mkt! Och mer kvällshäng är planerat i veckan! :) Ser vi fram emot!

Nya jobbet rullar på för fullt! Men jag kan inte sluta tänka på att jag snart kommer vara hemma minst ett år! Åhh.. Heelt underbart! :) Jag går hem fre v 26! Mitt i sommaren!

Imorgon går vi in i v 20! Det går så himla fort! Redan halvvägs! Vi var på andra ultrat igår! Det var så mysigt och skönt att få se vår lilla skrutt! Allt såg bra ut och h*n växer som den ska! Har redan börjat känna lite sparkar..(redan i v 18). Har moderkakan i bakvägg! Det gör ju att det är lättare att känna av bebis! <3 Älskar't!!

1 kommentar:

  1. Ett tips från en som varit höggravid 2x under sommaren,skugga & vatten i massor..det är undebart att få gå hem just när det är sommar,enda nackdelen är att man blir så jäärdans svullen då det är varmt och man samlar på sig vätska,saknar inte mina fötter från sommaren 2011:D Magbild måste du fixa Madde,ville gärna se hur tjusig du är med din halvvägs mage ju:) kram Hanna

    SvaraRadera

Bloggintresserade