2013-01-06

Söndagsångest!

Jahop, då börjar julledigheten dra sig mot sitt slut! Imorgon börjar allvaret igen! Det har varit en underbar tid.. Exakt 16 dagar har både jag och Nicke varit lediga! Vi har umgåtts mycket med familj och vänner under denna tid <3 Vi har även hunnit med en hel del renovering! Och självklart bara myst och varit med varandra!! :)

Men imorgon börjar arbetet igen! Jag ska inte tillbaka till stan utan ska testa på nya utmaningar.. Jag börjar arbeta inom kommunen ist! Känns toppen bra! Ska fortsätta med det jag gjorde i stan, blir bara byte av kommun! :)

Sista lediga dagen ska jag styra med att tvätta, städa och laga lite matlådor inför veckans jobb! :) Tror jag ska hinna med en färgning av håret också ;) Det behövs verkligen!!

Sist men inte minst vill jag tillägna min gudson Edvin ett STORT grattis på 2-årsdagen!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade