2013-01-10

Jobbar och sliter!

Det är precis vad jag gör just nu :) När jag kommer hem är det matlagning och något annat roligt måste sedan kraschar jag i soffan! Man blir helt slut av att börja på ett nytt jobb! ;) Känner igen mitt mående och beteende från min första tid inne i stan och jag vet att det går över :) Skönt det iaf!

Det känns iaf toppen bra på nya jobbet! Men jag saknar mina fina kollegor i stan <3 Tur vi håller kontakten!! :)

Snart vankas det helg och massa mys! Helgen är fullproppad med skojigheter! Vi ska träffa Linda, Jens och Jack! Fira lite jul med Nickes bror och familj då de hade oturen att vara sjuka runt jul och nyår! :( Vi ska även fira Nickes pappa som fyllt år! ;) Så det var den helgen kan man säga!

Hoppas ni andra får en toppen helg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade