2012-10-10

Kvällsmys och motion!

Det var vad jag hade uppe på O'Learys ikväll med två fina bruttor, Anna och Ingela! :) Mycket trevligt! För mig blev det pasta Alfredo, muuuuummms! <3

Sen blev det hem och typ däcka i soffan! Jag har konstaterat att jag måste hålla igång efter jobbet. Om jag sätter mig ner, reser jag mig inte igen.. Haha snacka om att jobbet tar på krafterna! Jag har aldrig haft ett jobb som jag faktiskt gillar så mycket som detta men heller inget som varit så psykiskt påfrestande heller! Jag försöker komma ut och motionera ordentligt varje dag och några dagar i veckan springa lite också :) Jag blir piggare och gladare känner jag (har hållet på i ca 2 1/2 vecka)! vissa dagar blir det kortare rundor medan andra blir desto längre! :) Huvudsaken man rör på sig mer än vad man brukar kanske?

Dags för sängen! Tröttheten smyger sig på ordentligt! Imorgon ringer kl vid 6.00, som vanligt ;) Gonatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade