2012-10-26

Hem ljuva hem

Då var vi hemma igen efter en helt underbar och oförglömlig vecka på Gran Canaria, Arguiniguin-Puerto Rico! Vi unnat oss massor av god mat och självklart en hel del vin! Vi har njutit av solen, värmen och det fina poolområdet! Vi har badat i havet, snorklat och även shoppat en del! Jag kan inte påstå att naturen är speciellt fin men på turistställena är det ju fint! mycket palmer vilket för mig är = semesterkänsla! Annars är det ju väldigt torrt i marken vilket gör att det inte är så mycket växtlighet! Men vad gör det när man har hav och palmer ;) hihi.. Sammantaget har det varit en toppen vecka! <3

Men det är svårt att ställa om sig, tempraturmässigt! Det är inte lite kallt här hemma.. Brr!! Jag har precis tänt en brasa här hemma och njuter av värmen den avger ;) Men på något sätt är det ändå rätt mysigt med höst/vinter!! :) Trots kylan! Tända ljus, varma drycker, sprakande brasa, massa filtar och varma kläder :)

Jag vill passa på att säga ett stoort grattis till Anna och Jörgen som nu blivit föräldrar till en liten prinsessa!! <3 Längtar tills vi får sniffa bebis!! :)

Tänkte avsluta inlägget med lite bilder från semestern och inser att jag inte tagit så många med mobilen ;) Ni får helt enkelt vänta på dessa tills vi hunnit lägga in dem på datorn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade