2012-06-10

Sovmorgon

Idag blev det en låång sovmorgon! :) Nicke gick en långpromenad med Kovu imorse och jag låg kvar och sov ytterligare en timma! :)) Sedan blev det en lång frukost framför tv:n där vi fortfarande sitter fast nu med andra koppen kaffe.. Älskar dessa förmiddagar!

Va händer idag då? Hmm.. Vi får se helt enkelt!! Igår röjde vi ganska mkt i trädgården så vi har en del att köra till tippen.. Ogillar verkligen deras öppettider!!

Kanske blir att göra lite rabarbersaft idag.. Dom växer så in i norden! Vi behöver ta några snart så det kan komma nya ;) När våra hallon kommit ska jag göra min super super goda hallon och rabarbersaft!! Åh vad jag längtar! Den är så hiiiimla god! :)

Ajja vi får se vad vi ska göra idag.. Alltid finns det något!! :)) Nu ska jag njuta av kaffet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade