2012-06-28

Fina fötter?!

Jag blev hemma idag med! :( Men idag känner jag mig mycket bättre! Känns skönt att jag valde att vars hemma en extra dag eftersom jag nu mår avsevärt mycket bättre! :)) Så imorgon blir det jobb för min del! Ska bli härligt att träffa alla glada själar igen!! :))

Men nu är det dags för mig att testa footner! Sitter med ett par tossor på mig just nu.. Ska sitta på i 60 min! Jag har läst både positiva och negativa recensioner så vi får väl se! Mina förväntningar är lagom höga och jag tänker att det inte kan bli sämre! :)) Återkommer om 1-2 veckor med slutresultatet!! Spännande!!

1 kommentar:

  1. Tråkig att du är sjuker, hoppas du får vara frisk å må bra snarast!! Roligt att du bloggar lite mer igen:) Saknar dig gumman och är så glad att du finns! Kramar/natta

    SvaraRadera

Bloggintresserade