2012-11-14

Bloggtorka?

Ja det är vad jag har just nu! Har inte haft någon lust alls till att blogga! Ska försöka skärpa mig :)

Jahop.. Vad har hänt sen senast? Vi har varit i Riga! Det var en trevlig resa med mycket skratt och dans! Va längesen vi körde två-dagars vilket märktes på söndagen! :) Men kul hade vi!!

Annars har det varit mycket jobb, städning, tvättning och stimulering av hund!! :) Ja vardagen har rullat på.. Lite för fort kan jag känna! Kan ni förstå att jag snart har jobbat i ett år????? Helt otroligt vad tiden springer iväg!!

I Helgen som var fick jag ett ryck och bakade lite kanelbullar :) Oj vad goda de blev! Nu längtar jag faktiskt till julen! Det kanske är tidigt att säga det men det är ju så mysigt med jul och allt som hör till <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade