2012-08-08

Footner

För ett tag sen (ganska länge sen) lovade jag att återkomma med ett betyg om min fotbehandling som jag testade.. Produkten heter footner och finns på Apoteket! kostade runt 270 kr om jag inte minns fel!

Jag ger den 7 av 10! Den var bra, fötterna blev riktigt mjuka och fina efter behandlingen dock är det inte alla kul att själva förloppet tar ca 2 veckor innan man får det slutgiltiga resultatet! För mig tog det kanske 5 dagar innan huden/förhårdnaderna började flaga och sen höll det på så i ca 6 dagar!

Nu, ca en månad efter behandlingen är mina fötter fortfarande bättre än innan men man måste hålla efter med fotfil! :) Egentligen skulle man nog göra behandlingen med jämna mellanrum men jag är lyckligt lottad och har fått ett presentkort på en skönhetssalong så jag går nog dit nästa gång ;) Men jag kommer göra behandlingen igen, någon gång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade