2012-05-12

Long time no see!!

Jag vill börja med att uppmärksamma en glad och rolig nyhet..
Våra kära vänner Anna och Jörgen ska ha barn!! :) Vi är så himla glada för deras skull!
 Ni kommer bli otroligt bra föräldrar och ingen är mer värd det här än NI <3
STORT GRATTIS!

 
 
 ___________________________________________________________________

Ja, va har då hänt sedan sist jag var inne och skrev.. :) Det var ju ett tag sen! Det har inte blivit att jag har prioriterat bloggen helt enkelt.. Det finns så mycket man ska hinna med nu när man arbetar heltid.. Vi har ägnat mycket tid åt varandra, familjen, vänner och renovering både ute och inne!

Vi har bland annat gjort klart trappen, så här blev resultatet;




 SÃ¥ nu är ännu en sak klar! Känns skönt när det gÃ¥r framÃ¥t! :) Vi är jätte nöjda!
 Vi har även hunnit med att njuta lite ute i den underbara vÃ¥rsolen! Fy sÃ¥ skönt det är att sommaren snart äntligen är här!! :) Vi ska eventuellt hinna med att bygga altan i sommar.. Iaf stommen, inte inglasningen! Vi har haft en snubbe här som har ritat upp en ritning pÃ¥ hur det ska se ut sÃ¥ nu är det bara att invänta bygglovet som kan komma att ta 6 v! Men det gör inget att det dröjer, vi sitter ju inte i sjön! ;)


Vår lilla bebis fick sig en dusch här om dagen! Han tyckte inte om sin matte då, men efteråt vad han ganska så nöjd! :) Nu är han ren och fin! <3


Vet inte om jag har skrivit det, men jag har fått förlängt på jobbet!! Underbart! :) Känns skönt, då vet jag vad jag gör till och med nyår iaf!

Önskar er alla en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade